Счетоводно обслужване
Обработка и осчетоводяване на първични счетоводни документи със специализиран счетоводен софтуер;
Следене на оборотите за задължителна регистрация по ДДС. Подготовка и регистрация по ДДС;
Обработка на касови и банкови разплащния;
Съставяне на справки за вземания и задължения от клиенти и към доставчици;
Класифициране на ДМА, изготвяне на данъчен и счетоводен амортизационен план;
Осчетоводяне на разходи за работни заплати, осигуровки и данъци;
Ежемесечно подготвяне и подаване на справки-декларации по ДДС, дневници за покупки и продажби;
Изготвяне и подаване на ИНТРАСТАТ и VIES декларации;
Следене на складовата наличност по счетоводни данни и складова програма;
Съставяне на месечни и годишни оборотни ведомости;
Съставяне на годишни финансови отчети;
Изготвяне на необходими документи и справки за проверки и ревизии;
Представителство пред НАП при проверки и ревизии;
Консултации по счетоводни въпроси.
ТРЗ И Личен състав
Първоначална консултация за формата на наемане на персонала;
Изготвяне на трудови договори, допълнителни споразумения, граждански договори;
Регистрация на трудови договори и допълнителни споразумения;
Регистрация на самоосигуряващи се лица;
Изготвяне и регистрация на заповеди за прекратяване на трудови правоотношения;
Попълване на трудови и осигурителни документи;
Изготвяне на месечни ведомости за работна заплата и фишове;
Изготвяне на платежни документи и справка по кодове на плащане на дължимите осигуровки;
Подаване на болнични листове към НОИ;
Изготвяне на служебни бележки;
Анализ на разходите за заплати и осигуровки;
Представителство пред НОИ при проверки и ревизии.
Годишно счетоводно приключване
Съставяне и подаване на годишни финансови отчети към НСИ;
Съставяне и подаване на годишни декларации по ЗКПО и ЗДДФЛ към НАП;
Съставяне и подаване на справка по чл. 73 от ЗДДФЛ;
Съставяне и подаване на декларации по чл. 55 от ЗКПО;
Подготвяне на ГФО към Търговския регистър.
Регистрации на фирми
Регистрация в Агенцията по вписвания;
Регистрация по ЗДДС.
Счетоводни консултации
Всички консултации са безплатни при сключен договор за счетоводно обслужване;
Консултация за данъчно планиране на дейността;
Консултации относно легално оптимизиране на данъците;
Консултации по трудово-правни и осигурителни въпроси;
Консултации във връзка с формата на наемане на персонала;
Консултации относно измененията на законовата и нормативна база.
Онлайн счетоводни услуги
Комуникацията между нас и клиента се осъществява по мейл, Skype, Viber и по всякакви други методи, с цел пестене на време и финансови ресурси. Така клиента получава пълно счетоводно обслужване, без да напуска своя офис и без компромис в качеството. Този вариант е особено подходящ за предприемачи, които се намират извън територията на София или в отдалечени райони от нашия офис.
Допълнителни административни услуги
Съхранение на цялата изпратена файлова първична документация (фактури, банкови извлечения, договори и т.н.) в сървърите ни.;
Изготвяне на справки и отчети, различни от текущите за дейността на фирмата по желание на клиента.
Пасивно банкиране.